23. objava - Povej naprej
📚 Zgodbe
#1 - Ravnokar je na Aliexpressu naročil časovni stroj. Prišel je prejšnji teden. Spraševal se je, kaj se bi zgodilo, če nakupa ne bi opravil.
#2 - "Naslednji OTA bo omogočil samostojno vožnjo, ki ste jo doplačali ob nakupu avta," je vsako leto tvitnil Musk. Vsakič se je ponesrečilo. Zatem je, kot le on zna, našel ultimativno rešitev. Z OTA je ljudem dostop v avto preprečil. Od takrat po cestah svobodne Tesle divjajo.
#3 - Vsak dan je za uro Twitter odprl in prebral kup zanimivih, prefriganih in navdušujočih objav, ki v dobro voljo spravile. En dan se je iz kome zbudil in ugotovil, da so to bile le blodnje njegovih prizadetih možganov.
📖 Ozadje
#1 - Ravnokar sem na Aliexpressu naročal male nujne nenujnosti. Časovnega stroja niso imeli. Sem pa podobno zgodbo prebral pri tem avtorju.
#2 - Zgodba objavljena v 21. številki je sprožila reakcijo na Twitterju. Nisem si mogel pomagati, da ne bi spisal predzgodbe (prequel) tiste zgodbe. 😅
#3 - Ne spomnim se, kdaj sem to spisal. Bil je en tipičen torek ali četrtek, ko sem ugotovil, da me objave na Twitterju samo še iritirajo. Predstavljal sem si svet, kjer bi bilo nasprotno. Tak svet je lahko samo takrat, ko si čisto izklopljen iz interneta in ga bereš, torej med sanjami, v komi.
🪶 Utrinki
Že leta 2017 sem tako razmišljal … Ko bi le Mastodon zalaufal … Tam je malo bolj pozitivno vzdušje.
Ista tema. Ko bomo časovni stroj lahko kupili v trgovini, bomo imeli prav zanimive težave z garancijo.
Večina ne mara ponedeljkov. Tukaj sem povezal ta problem človeštva s časovnim strojem … Namreč, takrat je nekdo nekje napisal, da bi rad časovni stroj, da ga iz ponedeljka prenese kar na petek. Več sreče prihodnjič.
👍 Povej naprej
Ustvarjati zaradi ustvarjanja je seveda osnovni pogoj, da nekdo nekaj na daljše obdobje ustvarja. Ampak fajn je dobiti povratne informacije, mnenje in podporo drugih.
Zato svoja dela deli z znanci in neznanci. Vsaj tista, ki se ti zdijo “ok”. Smo socialna bitja in povratne informacije (feedback) nam izboljša ustvarjalni proces. Tudi negativne, če niso preveč čustveno obarvane - tiste kar ignoriraj, niso kritika dela.
Vabim te, da to mailing listo deliš z znanci in neznanci. Stisni spodnji gumb in objavo pošlji na maile, facebooke, twitterje, mastodone ljudi, ki radi berejo zgodbe.